Recenzija Glazbenog albuma pokojnog B. Radakovića “Pakovanje”

0
792

O albumu “Pakovanje” (B. Radaković)
piše: Denis Kožljan

Branko Radaković, multimedijalni umjetnik, u svom nedavno izdanom glazbenom albumu “Pakovanje”, još jednom potvrđuje sve ono o čemu piše u svojim stihovima ili snima u dokumentarcima. Istovremeno pacifist i buntovnik, u žestokom ritmu rocka progovara o svom pogledu na život, o silnim nepravdama, nemoralu, lažnom svijetu izgubljenog integriteta i općenito životnih vrijednosti. U ritmu glazbe čini to direktno, žestoko, vrlo energično, direktno obraćajući se glavnim akterima koji su nas i doveli na margine, onim sudijama bez pravedne palice, arogantnim licemjerima i “inim” koji vode računa samo o svojim položajima, a sve ostalo pretvara se u običan Marketing (to je i naslov jedne od njegovih pjesama albuma).

Ono što misli i osjeća, Radaković odlično uspijeva iznijeti u ritam svojih pjesama. I vjerojatno i ostali svijet, razmišlja slično i nije mu svejedno, što će i kako biti sutra u tom našem Kosmosu nejednakosti, globalizacije, kaosa i bezličja. Vrlo je upečatljiv i prepoznatljiv stil i izvedba Brankova pjevanja, no slušajući album i poznavajući autora, osjetim kako je on zapravo ispod kože veliki romantičar i sanjar nedosanjanih snova… Teško je pojedincu popraviti greške velikih i moćnih, a Radaković se s tim ne miri, no svojom multimedijalnošću svaki put iz početka, podsjeća da je najgore ne reagirati na postojeće stanje. To je jednostavno grijeh, propust. Umjetnici, ako ništa, svojim djelima i kreativnošću uvijek mogu pridonijeti boljitku i sreći pa pjeva (što je i čitava poanta njegova glazbenog uratka): “Pevat ćemo o sreći ponovo… Bit ćemo ponovo.. ne brini!”